Laatste dag Lombok

18 augustus 2023 - Kuta Lombok, Indonesië

Hoi allemaal,

Vandaag alweer de laatste volle dag op Lombok. Mylan is gelukkig weer wat opgeknapt, en wij zijn alle drie niet ziek geworden. Gister dus niet heel veel gedaan. Is ook niet zo erg even bij de huisjes zitten, het is tenslotte vakantie. Je ziet dan mooie beestjes voorbij komen, een grote sprinkhaan en een boomkikker. Ook hier vlakbij zitten de aapjes gewoon langs de weg, we komen maar niet te dichtbij want straks de tas of zonnebril weg, aangifte hoef je dan niet te doen!

‘S middags toch even op de scooter weggeweest toen Mylan wou slapen.
We zijn een weggetje ingeslagen en zouden wel even zien waar weer weer uit zouden komen. Opeens was er een groot gat in de weg en moesten we over een super gammel bruggetje. Doodeng. Jimke eerst, ik daarna. Jayden er voor de zekerheid maar even af…. Maar goed daarna kwam er een familie op de scooter die er ook zo overheen reed.
‘s Avonds hier tegenover gegeten bij Klub Kembali. Dan zou Mylan zo weer terug kunnen. Nou dat was ook maar goed ook want hij had het drinken op en ging er alweer van door omdat hij echt nog niet lekker was. Wij weer heerlijk gegeten en gezellig gezeten.

Vandaag weer te toeren geweest, en vanmiddag naar Pantai Kecil geweest, een strand hier dichtbij. Nu aan het discussiëren waar we vanavond gaan eten.

Morgen vertrekken we hier 10.30 naar Senggigi haven om met de boot naar Nusa Penida te gaan. Een bootreis van ongeveer 3 uren met een tussenstop op Bali. Op Nusa Penida blijven we 4 nachtjes. Dan laten we dit mooie paradijsje achter ons maar we hebben ook wel weer zin in een nieuwe omgeving.

Een goed weekend toegewenst!

1. Zwanette:
    18 augustus 2023
    Hoi familie, wat sneu voor Mylan, hopen dat hij snel weer opknapt.. gelukkig de rest niet ziek geworden..
    En wat een prachtige foto's en verhalen, altijd leuk om te lezen...
    Alweer heel wat mee gemaakt, en veel fans lang de route, heb ik in de gaten ha ha.
    Koninklijke familie hebben we nu... wel erg bijzonder om dat mee te maken..
    En nu onderweg naar het volgende adres, lekker even varen. Fijn weekend
    Groetjes 😘😘
  2. Alie van der wagen:
    18 augustus 2023
    Hoi allemaal 😇nou gelukkig mylan weer wat opgeknapt .
    Mooie foto’s hoor en leuk allemaal even te zien.
    Nou morgen maar weer een nieuw avontuur op een andere plaats .
    Veel plezier daar en voorzichtig jullie .
    Een mooi weekend allemaal.
    Groetjes van heit en mem😘(pake en beppe)
  3. Wilma Zijlstra:
    19 augustus 2023
    Lieve familie, ik dat dat we al een bericht geschreven hadden vanuit ons vakantieadres, maar ik kan de reactie niet teruglezen, raar.
    Heel erg veel plezier nog en leuk om de verhalen te lezen. Een hele mooie vakantie verder gewenst, liefs fam Zijlstra