Nu op Koh Tao

10 augustus 2022 - Koh Tao, Thailand

Hoi,

Gister aangekomen op Koh Tao, dat was nog even een reisje, daar zo meer over.

Eerst nog even over Demian z’n verjaardag en onze laatste avond bij de lieve familie op On the Hill in Karon. Ze hadden voor ons een Thais diner gemaakt, zodat we vanalles wat konden proeven, en het was echt heerlijk! Nog even op de foto met iedereen, en Demian heeft als cadeautje een leuk olifantje gekregen, leuk aandenken!

Om 7.15 de volgende ochtend stonden we er weer klaar voor. Met de taxi opgehaald en naar het vliegveld op Phuket gebracht. Eerst naar Koh Samui, want op dit kleine eilandje zelf is geen vliegtuig. Via de Pralarn pier op Koh Samui op de boot naar Koh Tao, wat ongeveer 2 uren duurde, inclusief de tussenstop op Koh Phangan. ( wat onze volgende bestemming is )

De aankomst om 14.30 op dit eilandje Koh Tao is prachtig. Het is een mooi idyllisch eilandje, erg groen, wel jammer dat het wat bewolkt was. We zijn opgehaald bij de haven en na een paar minuten rijden waren we op onze bestemming. Een prachtige locatie! Wederom goed voor de beenspieren, want we moeten nogal wat trappen omhoog!
We hebben een heel groot terras buiten met uitzicht op zee. De jongens gelijk het zwembad in om af te koelen, is een paar trappen naar beneden, maar ook vanuit het zwembad heel mooi zeezicht.

Gisteravond naar een restaurant geweest, hier een paar minuten verder op. We zouden ergens gaan zitten maar we werden aangesproken door 2 Engelse vrouwen die tegen ons zeiden je moet daar in het midden gaan zitten want er word straks een film gedraaid; Thirtheen Lives. Een film over het waargebeurde verhaal van de 12 jongetjes en hun coach die vast kwam te zitten in een grot, dat was in 2018. Er zijn duikers van dit eiland daarbij geweest als vrijwilliger om daar destijds te helpen. We zijn dus in het midden gaan zitten, erg leuk eten in een “openlucht bioscoop”  en de film was erg mooi!

Nu ik hier zit te typen ligt iedereen nog slapen. Straks dus maar plannen maken voor vandaag, word vervolgd… voor iedereen een fijne dag!

Groetjes van hier

1. Zwanette:
    11 augustus 2022
    Hey familie, ik had ook al reactie geplaatst, maar kan deze niet terug vinden....
    Ziet er weer echt super uit, en al heel wat gedaan en gezien, super.
    Super knap dat Jimke en ook Demian al links hebben gereden, das is behoorlijk wennen.. hele ervaring. En Demian zijn verjaardag nog gevierd, nog bijzondere taart gehad??
    Geniet van jullie vakantie, folle leafs Zwanette
  2. Jenny:
    11 augustus 2022
    Hey hoi
    Super leuk om te lezen over jullie prachtige vakantie en mooie foto 's nog heel veel plezier groetjes van ons😘😘😘