Goodbye Koh Tao, Hello Koh Phangan

15 augustus 2022 - Tambon Ban Tai, Thailand

Hoi,

Intussen weer een bootreisje verder. Gisterochtend zijn we vertrokken van het mooie Koh Tao naar het naast gelegen grotere eiland Koh Phangan. Heerlijk op het bovendek gezeten.

Koh Tao was maar 21 vierkante km, en Koh Phangan 125 vierkante km. Iets meer te scooteren hier, eerst dachten we zullen we dat nou wel doen, ook weer iets drukker maar je ziet zoveel meer moois op de scooter en we worden er al heel handig in! Gistermiddag gelijk al even een ritje gedaan, en wat is het binnenland hier toch prachtig, je waant je echt in de jungle. Ook nog letterlijk want Jimke en Mylan stopten op een gegeven moment omdat er een slang op de weg was…. Toen ik stopte was hij al snel de bosjes in gegaan. Jammer…maar dit is al de derde slang die we zagen. De eerste dag op Phuket zagen we op het strand eentje, op Koh Tao was er eentje op de trap naar het appartement, nu weer eentje. We letten wel meer op waar we lopen🙈

Ook al meerdere aapjes gezien, onderweg aan de kant van de weg zaten een paar mannen, en er tussen wat aapjes, erg grappig gezicht!

Gisteravond hier aan het strand gegeten bij een resort, mooie zonsondergang. Er was een man aan het oefenen met fakkels, dus we dachten straks een mooie show, maar nee later was hij nergens meer te bekennen…  De jongens konden daar poolen, en Jayden was al met een Duitse man aan het poolen, ook nog gewonnen!
Vanochtend hier maar weer een ontbijt gehad, hele aardige mensen, 2 minuten lopen en heerlijk eten, wat wil je nog meer!

Vandaag hadden we verder even een rustig dagje. Morgen zijn we vast weer wat actiever!
Zo maar weer naar het strand, hapje eten.