Vandaag weer naar huis

26 augustus 2022 - Sa Khu, Thailand

Hoi allemaal,

Vanaf Phuket nog een laatste verhaaltje. We zijn hier woensdagmiddag aangekomen om de laatste dagen te slijten. We zitten op een mooi resort, tegenover een strand in een nationaal park. Vlakbij is het vliegveld.

552A60AC-601C-46FB-B506-BEA1D901C4D3737C705F-12A7-4B87-A8A7-B3A108B09681B77A2F03-47B8-4978-96B1-3A4B6BAC7467

We doen hier verder niet zoveel meer, we hebben hier ook geen scooters. En het weer werkt ook niet echt mee. Steeds dikke plensbuien. De jongens vermaken zich prima in de sportschool die hier op het resort zit.

Tussen de buien door zijn we gister over het strand naar de luchthaven gelopen, vanaf het strand kun je de start- en landingsbaan goed zien, de vliegtuigen vliegen vlak boven je langs. Wel leuk om te zien en hadden we even een beste wandeling.

Vandaag om 19.40 ( 14.40 Nederlandse tijd) gaan we de lucht in, eerst ander half uur vliegen naar Bangkok. Daar een overstap, en de lange vlucht vertrekt om 0.30 (19.30 NL) Hopelijk slapen we een groot gedeelte van de vlucht om zaterdagochtend uitgerust om 7.40 in Brussel te landen.
Leuk dat jullie allemaal meegelezen hebben de afgelopen 3 weken. We hebben een mooie reis beleefd, we zijn blij dat we dit met z’n 5en weer mee gemaakt hebben.
De vakantie is voorbij gevlogen, op naar huis!  Zoals ze zeggen; oost west thuis best!

Liefs van ons allemaal

1. Zwanette:
    26 augustus 2022
    Een hele goede reis naar huis in Friesland. Was weer erg leuk om de verhalen te lezen van jullie mooie vakantie. En de mooie foto's en video's te bewonderen..
    Goed reis en veilig thuis xx😘😘
  2. Alie van der wagen:
    26 augustus 2022
    Hoi allemaal . Vakantie weer voorbij maar zo te lezen en video’s een prachtige vakantie gehad.
    Wij wensen jullie een goede reis toe terug naar huis🏠 voorzichtig en de groetjes van heit en mem pake en beppe