Scooter gehuurd

27 april 2023 - Egina, Griekenland

Vandaag weer een mooie dag gehad, het was heerlijk weer.
Vanochtend een scooter opgehaald en lekker getoerd over het eiland. Het is niet zo heel groot eiland, maar genoeg om lekker rond te rijden.

we hebben de drone uitgeprobeerd, mooie filmpjes vanuit de lucht. We moeten nog even zien hoe we die kunnen plaatsen. Volgende week in Athene ook de lucht in bij het Acropolis, als dat daar mag in ieder geval…

Vanavond heerlijk gegeten in de haven, we sluiten de dag weer mooi af!

1. Zwanette:
    28 april 2023
    Hey leave familie, wat al leuke dagen hebben jullie gehad. En ik zo leuk om te zien hoe Fardau woont.. en herkenbaar met de hele horde door het poortje van de metro ha ha. Het eiland lijkt ook prachtig.
    Geniet ervan xx zwanette
  2. Alie van der wagen:
    29 april 2023
    Hoi allemaal mooie foto’s hoor en. Op de dan app ook heerlijk gegeten met fardau .
    Hartstikke leuk dat te zien . Hoop dat jullie daar nog mooie dagen hebben en ook nog de laatste dagen bij fardau 😇
    Nog heel veel plezier en nog maar lekker genieten met zijn allen.
    Liefs heit en mem
  3. Alie van der wagen:
    29 april 2023
    Hoi allemaal mooie foto’s hoor😇en leuk dat jullie ook weten hoe fardau daar woont.
    Zo op de fam app te zien heerlijk gegeten en veel plezier gehad.
    Nu de laatste paar dagen ook nog bij fardau, dus nog heel veel plezier allemaal en nog maar lekker genieten 😇
    Groetjes en liefs van heit en mem pake en beppe