Naar Hawaii

3 augustus 2025 - Langezwaag, Nederland

Nog 5 dagen en dan gaan we weer lekker op vakantie! Van 8 augustus tot 23 augustus mogen wij gaan genieten op Hawaii!

We hebben er zin in! Deze keer nog maar met z'n drieën....dat zal even wennen zijn!

Wij vertrekken op 8 augustus om 12.45 vanaf Schiphol. Eerst hebben we een vlucht van 11 uren naar Los Angeles. Daar zijn we om 14.50. ( 23.50 Nederlandse tijd)  De overstap naar Honolulu is 3 uren, lekker even de benen strekken! Vervolgens vertrekken we om 17.50 richting Hawaii en mogen we nog 5.35 in het vliegtuig vertoeven..... Na een lange reis hopen we om 20.25 op Honolulu airport te landen. Inmiddels is het in Nederland al de volgende ochtend 8.25. We gaan 12 uren terug in de tijd, ook dat zal wel even wennen zijn.

We gaan natuurlijk weer rondreizen om zoveel mogelijk van Hawaii te kunnen zien. Hawaii bestaat uit maar liefst 137 ( kleine ) eilanden, maar de bekendste zijn  Oahu, Maui, Kauai, Molokai, Lanai en Big Island. We gaan naar 3 eilanden en hebben volgens ons de mooiste eilanden uitgezocht. We starten op het hoofdeiland Oahu waar we de eerste nacht in een airport hotel slapen. De volgende dag huren we een auto en gaan we naar het bekende Waikiki beach, bekend van onder andere de serie Hawaii Five- O, daar blijven we 2 nachten in een hotel aan het strand. Wat we in ieder geval op Oahu gaan doen is de Pearl Harbor bezoeken. 

11 augustus vliegen we naar Maui, daar willen we in ieder geval de road to Hana rijden, De Hana Highway is ongeveer 64 kilometer lang, maar de reis telt meer dan 600 bochten en 59 bruggen, wat de rit uitdagend maakt. ( Jimke rijdt maar even deze keer!) We hebben 5 dagen op dit eiland. 

16 augustus vliegen we van Maui naar Kauai, op dit eiland zijn vele bekende films opgenomen. Waaronder meerdere Jurrasic Park films, Pearl Harbor, King Kong, Lilo en Stitch en Avatar. Op Kauai  blijven we tot 22 augustus, we vliegen dan terug om nog een nachtje in het airport hotel te slapen. Op 23 augustus  begint om 7.00 's ochtends de lange reis naar Nederland weer. We hopen op zondag 24 augustus 12.10 weer op Schiphol te landen.

We zijn erg benieuwd naar Hawaii en tellen nu af! 

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Foto’s

2 Reacties

  1. Alie van der wagen:
    7 augustus 2025
    Jimke en Rianne en Jayden een hele goede vlucht morgen . En maar een hele mooie vakantie toegewenst.
    Staat heel wat op 😀dus heel wat te doen en te bezien , maar veel plezier en lekker genieten .
    Groetjes heit en mem pake en beppe
  2. Ciska:
    9 augustus 2025
    Wat staat jullie weer een mooi avontuur te wachten. Veel plezier en geniet ervan!!😘